ברוכים הבאים לאתר לביב רפואה דחופה בע"מ ח.פ 515368041 בכתובת https://www.laviv.org.il להלן "האתר" אשר משמש כאתר המכירות הרשמי של החברה ללקוחות פרטיים בלבד ומאפשר לציבור הלקוחות לצפות בקטלוג המוצרים וכן לרכוש אותם ישירות מאתר הבית של החברה וקבלת המוצרים באספקה מהירה עד בית הלקוח.
השימוש באתר החברה, כפופים לתנאים המפורטים להלן. שינויים יכולים להיעשות על ידי החברה וכניסת המשתמש לאתר מהווה הסכמה לתנאים האמורים באתר.
תקנון זה כתוב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ויש לראות בכתוב כמתייחס גם ללשון נקבה.
תקנון זה חל על צרכניים פרטיים בלבד ואינו חל על עוסקים, היינו תאגידים, חברות, עסקים, שותפויות, עמותות וגופים שונים),:להלן “עוסקים“) אשר אינם רוכשים את המוצרים לשימושם האישי, הביתי או המשפחתי. ככל והינך עוסק וברצונך לרכוש ממוצרי החברה,
יש לצור קשר עם החברה בטלפון: 054-2587080 או במייל
[email protected]
השימוש באתר מהווה הצהרה כי המשתמש מודע לתקנון להוראות תקנון זה ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החברה על פי תקנון זה.
השימוש באתר ובתכנים שבו הינו כפי שהוא דהיינו, ללא כל אפשרות להתערבות או שינוי מצד משתמש כלשהו ולצרכים פרטיים בלבד. אסור בתכלית האיסור להשתמש באתר ו/או בתוכנו, באופן חלקי או כולל, למטרות מסחריות. אין להשתמש בתוכן באופן חלקי או כולל לשם העתקה, תיקון, שינוי, שעתוק, שידור, הצגה, פרסום, העברה, מכירה, או הפצה בכל דרך שהיא על ידי משתמש כלשהו, ללא הסכמת החברה מראש ובכתב.
ביצוע הזמנה ו/או רכישה של מוצרים דרך האתר כפופים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, ובכפוף לאמור בכל דין, לא תהיה למשתמש או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.
1.2. המחירים באתר כוללים מע״מ על פי הדין, אך אינם כוללים דמי משלוח.
1.3. החברה אינה מתחייבת להחזיק במלאי את כל המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר.
1.4. חברת לביב רפואה דחופה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות ובכפוף לאמור בדין החל, החברה לא תישא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או קשורה אליהן.
1.5. בעת עדכון סל הקניות, ובכפוף לדין החל, החברה שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת למשתמש אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לכתובת שהוזנה, כאשר למשתמש תעמוד הזכות להודיע לחברה בכל שלב שהוא מבקש שהחברה לא תשלח לו דיוורים נוספים, מעבר לחובות שחלות עליה על פי דין.
1.6. בעת ההרשמה לאתר, המשתמש יהיה רשאי להירשם לקבלת דיוורים רשמיים מהאתר, ובין היתר גם דברי פרסומת כאמור בחוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ”ב-1982 להלן: "דיוור . "באם המשתמש מעוניין להסיר את עצמו מן הדיוור לאחר שנרשם, הוא יכול לעשות זאת בקלות דרך הלינק בתחתית הדיוור שהתקבל. למען הסר ספק, גם לאחר שביקש המשתמש להסיר עצמו מרשימת התפוצה, החברה עדיין תהא רשאית לעשות שימוש בפרטי המשתמש לצורך המטרות המפורטות במדיניות הפרטיות של החברה וכן לצורך שליחת הודעות תפעוליות (כגון: קבלת חשבונית, אישור הזמנה, תזכורת אודות תהליכי קנייה שהחלו אך לא הסתיימו, וכיו”ב), בהתאם לדין החל.
1.7. החברה תהיה רשאית (אך לא חייבת) להציע למשתמשים, מעת לעת, מבצעים והטבות, אשר ינוהלו בהתאם להוראות הדין, להוראות תקנון זה וכן להוראות שיתפרסמו באתר, מעת לעת לגבי כל מבצע ו/או הטבה ספציפיים. החברה שומרת לעצמה את הזכות המלאה לשנות מבצעים והטבות, להפסיקם או להאריכם, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובכפוף להוראות הדין.
1.8. מבצעים וקופוני הנחה חלים על כל המוצרים באתר מלבד מוצרים בסייל, אלא אם כן צויין אחרת בתנאי כל מבצע או קופון. ניתן להשתמש בקופון אחד בלבד ברכישה. ניתן לממש את הקופון ברכישה באתר בלבד. במקרה של ביטול עסקה לרכישת פריט שנקנה בהנחה עם שימוש בקופון, הסכום שיוחזר, ככל ועומדת ללקוח (כהגדרתו להלן) זכות לקבלת החזר כספי, יהיה זה ששולם לאחר הנחה.
1.9. החברה שומרת לעצמה את הזכות להעלות ולשווק מבצעי בזק (Flash Sale) – מבצעים הנותנים הטבה כלשהי ומוגבלים בזמן, תוך תקשור ממוקד באתר ומחוצה לו.
2.1. רשאי לבצע רכישות באתר כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן:
2.1.1. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, בכלל זה מצהיר המשתמש כי הינו בן 18 שנה ומעלה.
2.1.2. התשלום באתר יבוצע ע"י הבעלים של כרטיס האשראי ולא על ידי מי מטעמו
2.1.3. המשתמש אינו תאגיד, חברה, עסק, שותפות, עמותה או גוף שונה.
2.1.4. המשתמש הינו אדם פרטי הרוכש את המוצרים המוצעים באתר לשימושו האישי, הביתי או המשפחתי.
2.1.5. משתמש אשר יבצע רכישה באתר יקרא להלן: “לקוח“.במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש לידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך (“ ההורים“) בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי התקנון.
4.1. החברה תאפשר למשתמש העומד בתנאי סעיף 2.1 לעיל (להלן: "הלקוח" (לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר (להלן: “הזמנה”).
4.2. כדי לבצע הזמנה של מוצר, אחד או יותר, על הלקוח תחילה לבחור את המוצר לרבות כמות.
4.3. החברה לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר, המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי תקנון זה.
4.4. לאחר בחירת המוצרים, כחלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה על הלקוח למלא טופס הזמנה (להלן: “טופס ההזמנה“). בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את פרטיו האישיים העדכניים הנכונים והמדויקים, ביניהם: דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה, רחוב, מספר בית, דירה, קומה, כניסה, ישוב, מיקוד ומספר טלפון, ולאחר מכן הלקוח יועבר לחלון בו נדרש להזין את דרך התשלום ואת פרטי אמצעי התשלום כמפורט בסעיף 4.6 להלן וזאת על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ביעילות וללא תקלות. לצורך המשלוח, יידרש הלקוח לבחור חלון זמן לביצועו מבין האפשרויות שיוצגו באתר. מובהר כי השדות שיסומנו במפורש מחייבים מילוי. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא יוכל הלקוח לבצע הזמנה.
מסירת פרטים שגויים עלולה להוות עבירה על החוק. נגד לקוח המגיש פרטים שגויים עלולים להינקט הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. למען הסר ספק, אם בעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שההזמנה תיקלט, תתבצע או שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה בגלל הזנת פרטים שגויים ו/או פרטים מוטעים, החברה תהיה רשאית לחייב את הלקוח בתשלום נוסף בגין דמי המשלוח.
4.5. בנוסף למידע האמור בסעיף 4.5 לעיל, בטופס ההזמנה ימסור הלקוח את אמצעי התשלום באמצעותו הוא מעוניין לבצע את הרכישה. אמצעי התשלום בהם יכול להשתמש הלקוח הינו כרטיס אשראי.
4.6. יובהר כי מילוי כל פרטי החיוב הנדרשים לצורך רכישת המוצרים מהווה תנאי לביצוע ההזמנה.
4.7. לאחר הזנת הפרטים כאמור בסעיפים 4.5 – 4.6 לעיל, יאשר הלקוח את הזמנתו על ידי לחיצה על כפתור “רכישה” (להלן: “ביצוע ההזמנה“). המערכת תבצע אימות פרטי כרטיס האשראי באמצעות חברת הסליקה. ככל שההזמנה לא אושרה ע”י חברת האשראי, יקבל הלקוח הודעה מתאימה בדואר האלקטרוני אותו הזין בעת ההרשמה לאתר, ההזמנה לא תבוצע ויחולו הוראות סעיף 4.10 להלן.
4.8. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח ללקוח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני אותו הזין בעת ההרשמה לאתר, על קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל החברה.
4.9. אם יתברר שכרטיס האשראי של הלקוח או מי מטעמו אינו תקף, או שחברת כרטיסי האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שהמוצר המבוקש איננו מצוי במלאי שבידי החברה, החברה תיצור קשר עם הלקוח (באמצעות הפרטים שהזין בעת ההרשמה לאתר במייל או טלפונית) לשם השלמת העסקה או ביטולה.
4.10. לאחר שהתקבל אצל החברה אישור מחברת האשראי בגין ההזמנה, והחברה ווידאה כי הפריט קיים במלאי תישלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני לכתובת שהוזנה בעת מילוי טופס ההזמנה על ביצוע ההזמנה (להלן: אישור ההזמנה).
4.11. פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות העסקה.
4.12. יובהר, כי הלקוח יוכל לשנות את אופן המשלוח וכן את הכתובת למשלוח עד שעה מרגע ביצוע ההזמנה, מול שרות הלקוחות בטלפון 054-2587080 בשעות הפעילות של שירות הלקוחות – בין הימים א’-ה’, בין השעות 8:30-15:00
4.13. למען הסר ספק יובהר כי הזמנה תאושר בכפוף ל:
4.13.1. אימות פרטי האשראי וקבלת אישור על ביצוע התשלום מאת חברת האשראי אצל החברה. ללא אישור חברת האשראי ההזמנה לא תאושר והחברה לא תהיה מחויבת כלפי הלקוח בשום דרך לרבות בשמירת המוצר במלאי.
4.13.2. זמינות המוצר במלאי החברה במועד ביצוע ההזמנה – מובהר כי החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי את כל הדגמים ו/או המוצרים המופיעים באתר. ככל שהמוצר לא קיים במלאי, החברה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. יובהר כי גם אם לא צוין באתר כי המוצר אינו קיים במלאי או שהמוצר לא הורד מהאתר עד למועד אישור ביצוע ההזמנה, לא תהא החברה מחויבת לספק את המוצר ו/או את ההזמנה, וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג’. אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מחובתה של החברה להשיב ללקוח כל סכום ששילם ככל ואכן שילם לחברה או לבטל את החיוב ככל שבוצע.
4.13.3. היה והמוצר אינו קיים במלאי, תבוטל ההזמנה, וככל שחויב הלקוח בגינה – יזוכה הלקוח בהתאם. למען הסר ספק, ללקוח לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף, אשר נגרם ללקוח ו/או לצד ג’ כתוצאה מכך. יש להדגיש ולהבהיר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שמוצר מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אותו מוצר אינו קיים במלאי ולא ניתן יהיה לספק אותו – במצבים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לחברה על ידי הלקוח, הלקוח יקבל עדכון דרך המייל או דרך טלפון מהחברה.
4.14. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם באתר בעת השלמת תהליך ההזמנה (הכולל את מסירת פרטי אמצעי התשלום). אם עודכנו המחירים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי המחירים המעודכנים.
4.15. החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוחים, עד אשר יעודכנו על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם כדלקמן:
4.15.1. משלוח עד הבית באמצעות חברת משלוחים יגיע לבית הלקוח – עד 14 ימי עסקים – עלות המשלוח משתנה בהתאם לסוג המוצר ומצוינת על כל מוצר בנפרד. יובהר, כי ימי העסקים למשלוח נספרים החל ממועד משלוח אישור ההזמנה;
4.15.2 איסוף עצמי ממחסני החברה יבוצע בתאום מראש מול שרות הלקוחות ובשעות הפעילות של החברה.
4.15.3. תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב הלקוח לפי התעריפים המעודכנים.
4.16. החברה רשאית להציע באתר או בכל אמצעי תקשורת אחר – לרבות טלפון, דואר אלקטרוני או הודעת טקסט, מבצעים, הטבות והנחות וכן רשאית בכל עת להפסיק מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם או לשנותם, בלא צורך לתת כל הודעה מוקדמת על כך, בכפוף להוראות הדין החל.
5.1. יצוין כי הזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ימים א עד ה' לא כולל ערבי חג, חג וחוה"מ).
5.2. לאחר אישור ביצוע ההזמנה החברה תספק את ההזמנה לכתובת בישראל, שהוזנה בטופס ההזמנה להלן: המשלוח.
5.3. סכום דמי המשלוח יופיע במסגרת תהליך ההזמנה וייגבה במסגרת ההזמנה. במקרה של עסקה בתשלומים, ייתכן ודמי המשלוח ייגבו במסגרת התשלום הראשון.
5.4. בכפוף לאמור בסעיף 9.8 להלן, החברה תבצע את המשלוח באמצעות חברת שליחויות או באמצעות איסוף עצמי ממחסן החברה בתאום מראש, במסגרת זמן האספקה שהובטח במעמד ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח באתר.
5.5. משלוח עד הבית באמצעות שליחים יבוצע בתיאום מראש, בתוך 14 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. במידה ומדובר על יישובים רחוקים – יישובי הערבה, אילת, יישובים מעבר לקו הירוק ויישובים ברמת הגולן – החברה לא תוכל להתחייב להגעה עד 14 ימי עסקים, אך בכל מקרה אספקת הסחורה לא יהיה מעבר ל 21 ימי עסקים.
5.6. החברה ו/או חברת השילוח רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית. במקרה כזה, יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח טלפונית. מובהר כי על אף האמור בסעיף 4.16 לעיל, זמן האספקה לאזור כאמור בסעיף זה יהיה בתוך 21 ימי עסקים.
5.7. לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה בלקוח, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או מכיוון שהלקוח לא היה בכתובת אספקת המשלוח בשעה היעודה ו/או שהלקוח סירב לקבל את המשלוח, יחויב הלקוח בעלות דמי המשלוח ודמי הטיפול בגין המשלוח.
5.8. כל לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש למשלוח בישראל בלבד וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה – אולם יודגש כי מטעמי נוחות, היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח להזמנות עתידיות. באחריות הלקוח לוודא כי היעד המבוקש נכון ועדכני בכל הזמנה והזמנה. למען הסר ספק, כמובן שהלקוח יוכל לשנות את היעד המבוקש למשלוח בכל הזמנה.
6.1. לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") אשר עיקריהן יובאו להלן.
6.2. ביטול הזמנה ע”י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח:
6.2.1. כל עוד לא סופקה ההזמנה ללקוח ועד תיאום המשלוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא”ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף 6 לעיל. יובהר, כי העסקה תבוטל רק לאחר קבלת אישור על ביטול העסקה משרות הלקוחות.
6.2.2. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף 7.2 זה, תשלח ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת זאת, החברה תבצע מול חברת האשראי החזר ללקוח תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף 7.2.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לאחר קיזוז 5% משווי העסקה לפי חוק הגנת הצרכן ועלות המשלוח,ידוע ללקוח כי אין לחברה שליטה על זמני ההחזר בפועל ללקוח וכי לא תהיה ללקוח כל טענה לחברה בנושא ההחזרים במידה והיא ביצעה את פעולת הזיכוי אל מול חברת האשראי.
6.3. ביטול עסקה
יש לציין כי על חלק ממוצרי החברה לא חל חוק ביטול שכן מדובר במוצרים רפואיים (כפי שמצוין בחוק).
לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח:
6.3.1. סופקה ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו ובתנאי שהמוצר סגור באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש, באמצעות הודעה בכתב ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של החברה כאמור בסעיף 6 לעיל. למען הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה, (הלקוח יכול לברר מול חברת האשראי את זמני הזיכוי בהתאם למדיניות חברת האשראי איתה הוא בצע את העסקה)
6.3.2. בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף 7.3 זה, תישלח החברה ללקוח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה להלן: הודעת הביטול, ועל הלקוח להשיב את המוצרים לחברה בתוך 14 ימים ממועד מתן הודעת הביטול, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
על הלקוח להחזיר את המוצר בצרוף חשבונית רכישה.
החזרת המוצרים כאמור תבוצע באחת מהדרכים הבאות:
6.3.2.1. הגעה והחזרה במחסני החברה, בתיאום טלפוני עם שירות הלקוחות בשעות הפעילות-תיאום ההחזרה יהיה באחריות הלקוח ועל חשבונו.
6.3.2.2. ניתן להחזיר את המוצרים דרך דואר שליחים בשעות הפעילות (לא ניתן לבצע החזרה דרך דואר רשום)
6.3.3. בכפוף לאמור בסעיף 7.3.2 לעיל, החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף 7.3.2 לעיל את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 שקלים חדשים, הנמוך מבין השניים.
6.3.4. ההחזר, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה,בכל מקרה של החזרה החברה לא תעסוק בלוגיסטיקה של החזרת המוצר בשום דרך ולא תישא בעלויות ההחזרה כלל. על אף האמור לעיל, לקוח אשר ביצע עסקה לרכישת מוצר באתר ושילם באמצעות כרטיס “דיירקט”, אשר ביקש לבטל את העסקה והוא זכאי לכך בהתאם לתקנון זה, יזוכה בכרטיס אשראי אשר ימסור לחברה כרטיס אשראי אחר לצורך כך ויהיה מקובל על החברה, אלא אם בחר באופן מפורש לקבל קרדיט לרכישה באתר חלף ההחזר הכספי להלן: ההחזר הכספי.
6.3.5. למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף 7.3 זה לא יהיה זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.
6.4. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם, אי התאמה לפרטים המופיעים באתר, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי הלקוח בקשר עם העסקה:
6.4.1. על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, לאחר המועד הקבוע לאספקת המוצר או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר להלן: מוצר פגום, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה או בעל פה כאמור בסעיף 6 לעיל, בתוך 14 ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.
6.4.2. במקרה בו הלקוח מבקש להחליף את המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:
6.4.2.1. ללקוח ישלח מוצר תקין התואם את הזמנתו ללא חיוב ועלות המשלוח תחול על החברה.
6.4.2.2. ככל שמלאי המוצר המבוקש להחלפה אינו זמין במלאי החברה, יזוכה הלקוח בחיוב הכספי בגין אותו מוצר.
6.4.2.3. יובהר, כי בכל מקרה בו יבקש הלקוח להחליף את המוצר הפגום כאמור בסעיף 6.4.2 יהיה עליו להחזיר את המוצר הפגום לחברה במצב בו הוא קיבל אותו.
6.4.3. במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום, יחולו ההוראות הבאות:
6.4.3.1. ללקוח תישלח הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול הרכישה, והחברה ו/או מי מטעמה ייצרו קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף המוצר הפגום.
6.4.3.2. הושב המוצר הפגום אל החברה, תחזיר החברה ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף 6.4.3.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.
6.4.3.3. ההחזר הכספי יבוצע כאמור בסעיף 6.3.4 לעיל.
6.4.4. ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה, כאשר לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, וכשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
7.1. החברה תהא רשאית לבטל את הזמנת הלקוח, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, בכל אחד מהמקרים הבאים:
7.1.1. בכל מקרה אשר בו נבצר יהא מהחברה לנהל את האתר כתיקנו, לרבות במקרים של תקלות טכניות.
7.1.2 בכל מקרה אשר נבצר מהחברה לספק את המוצרים.
7.1.3. בכל מקרה שנפלה טעות קולמוס באילו מהפרטים המוצגים באתר, לרבות, תיאור המוצר/ים ו/או מחיר המוצר/ים.
7.1.4. בכל מקרה אשר בו נבצר מהחברה לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה.
7.2. בכל אחד מהמקרים כאמור תישלח החברה ללקוח הודעה על ביטול ההזמנה, והתמורה תוחזר ללקוח בתוך 14 ימים ממתן ההודעה, והלקוח מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בעניין.
7.2.1. בוטלה עסקה על ידי לקוח בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשיב החברה לידי הלקוח את התמורה ששילם בגין המוצר, והיא תהיה רשאית לנכות מסך זה דמי ביטול בסך של 5% משווי העסקה (ערך המוצר + דמי משלוח) או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם.
7.2.2. על אף האמור, החברה לא תגבה דמי ביטול היה והביטול נובע מפגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו בהתאם להוראות הדין, עקב אי אספקת המוצר במועד שנקבע לכך או עקב כל הפרה אחרת של החברה כלפי הלקוח בקשר עם העסקה.
7.3. למען הסר ספק, לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית לרבות שוברים.
7.4. מובהר כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן זכות הביטול כמפורט לעיל לא תחול ביחס לטובין פסידים (מוצרים שעם הגעתם אל הלקוח ומרגע שסופקו לא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת או לספקם ללקוח אחר או מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר, או מוצרים שיכולים להתקלקל עד החזרתם).
7.5. מובהר בזאת כי הוראות חוק הגנת הצרכן החלות והתקפות במועד ביצוע ההזמנה הן ההוראות המחייבות אף אם בתקנון זה או באתר רשום אחרת.
8.1. בכפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק מכל מין וסוג שהוא, ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או ללקוח ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש ו/או הזמנה באמצעות האתר, או בגין שירותי שילוח ו/או איסוף המשלוחים.
8.2. בכל מקרה, בכפוף למגבלות האחריות החלות בדין החל, תהא עילת התביעה אשר תהא, גבול אחריותה של החברה לא יעלה על סך התשלומים ששילם הלקוח לחברה, ובכל מקרה החברה לא תהיה אחראית לנזק תוצאתי או עקיף, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
8.3. נפלה טעות קולמוס בתיאור הצבע ו/או בנראות הצבע, ו/או באופן בו נראה הצבע במסך המשתמש, לא יחייב הדבר את החברה. קטלוג הצבעים באתר נועד להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין הצבעים המוצגים באתר, חלקן או כולן, לבין הצבעים הנמכרים בפועל.
8.4. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע המוצג באתר יהיה המידע השלם והמדויק ביותר אך יובהר, כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות אשר החברה לא תישא באחריות כלשהי הנובעת מהם או קשורה אליהם והלקוח מוותר בזאת על כל טענה/דרישה/תביעה בעניין זה.
8.5. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לכל תקלה ו/או איחור ו/או שיבוש בשימוש באתר ו/או בשירותים הכלולים בו (לרבות משלוחים של מוצרים) ו/או בכל הקשור עם מי מאלה (לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, בקווי בזק ו/או במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר) וכן לכל הוצאה, אובדן או נזק אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בחברה, לרבות ומבלי לגרוע, כתוצאה מצו ו/או תקנה ו/או הוראה של רשות ממשלתית, שיתוק מהותי של מערכות התקשורת, רעידת אדמה, סופה, מחסור בחומרים ו/או בשירותים ציבוריים ו/או בשירותי הובלה, אש, שיטפון, פיצוץ, התפוצצות, תאונה, מגיפה, שביתה, השבתה, מהומות, הפרדת הסדר הציבורי, מלחמה, פעולת טרור ו/או איבה וסגר ואלו לא יחשבו כהפרה של תנאי תקנון זה ולא יזכו את הלקוח בכל סעד ו/או זכות. למען הסר ספק ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, יובהר כי לא תהא ללקוח כל טענה או זכות כלשהי בקשר לפעולות בהן תנקוט החברה עקב תקלה ו/או שיבוש כאמור.
8.6. בכפוף לכל דין, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שהזין הלקוח במהלך פעולת ביצוע ההזמנה יאבד או יגיע לגורם כלשהו שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה, או יגיע לגורם כל שהוא שאינו החברה ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.
8.7. על אף האמור בסעיף 5.3 לעיל, החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ”כוח עליון” ו/או מאירועים שאינם בשליטתם של החברה, לרבות שביתות, השבתות, אסונות טבע, מזג אוויר חריג וכיוצ”ב, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.
8.8. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות השימוש במוצרים יופיעו על גבי המוצרים בהזמנה. היה והמידע אינו זמין על גבי המוצר, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה באופן האמור בסעיף 6 לעיל לקבל המידע ו/או מידע נוסף. החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על תווית היצרן, שאינו בהתאם להוראות שעל גבי התווית.
-יובהר בזאת כי על הצרכן חלה החובה לבדוק את המוצר.
-השימוש במוצרים הינו לפי הוראות יצרן בלבד.
8.9. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי המוצרים שרכש באמצעות האתר או השירותים לוקים בפגם כלשהו, הוא מוזמן לפנות לשירות הלקוחות, והחברה תטפל בפנייה מוקדם ככל שניתן.
8.10. מובהר כי שירות לקוחות החברה יינתן ללקוחות שרכשו מוצרים באתר בלבד. ובכל מקרה לא יינתן שירות כלשהו (לרבות החלפות ו/או החזרות וכיוצ”ב) למוצרים שנרכשו מחוץ לאתר.
אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו״ב.
9.1. החברה אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשביה.
9.2. החברה משתמשת בתקני האבטחה הגבוהים ביותר על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה.
9.3. החברה עושה מאמץ לספק ללקוח שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, החברה אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת החברה ו/או האתר המפעילים את האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל החברה ו/או אצל מי מספקיה.
10.1. החברה שומרת על זכותה לשנות תקנון זה מזמן לזמן. רק הכללים שיפורסמו בתקנון האתר יחייבו את מבצעי הפעולות באתר.
חברת לביב שמה לה כמטרה להנגיש את נושא הרפואה דחופה לכל אדם ולכל ארגון , בדגש על שיפור מתמיד במקצוענות ההדרכה ושימוש באמצעים המתקדמים ביותר.
בתחום אספקת הציוד הרפואי חברת לביב מתמקדת בהפחתת העליות ללקוח וללא פשרה באיכות המוצרים ובשרות המתאפיין במתן מענה מהיר לכל דרישה.
באופן שוטף כל פעיליות החברה עומדות בפיקוח ע"י הגופים הממשלתיים תחת תקנים מחמירים ביותר.
אנו כאן בכדי לתת שירות מקצועי מיטבי ונשמח לעמוד לשרותכם.